Timegrip är den innovativa plattformen som gör schemaläggning och tidsstyrning enklare och mer effektivt för ditt företag.
Med Timegrip kan du enkelt skapa, hantera och optimera scheman, vilket sparar tid och säkerställer att du har rätt personal på rätt plats i rätt tid. Timegrip erbjuder en drag-and-drop-funktion för enkel schemaläggning, och med realtidsuppdateringar får alla i avdelningen automatisk information om förändringar. Förutom schemaläggning kan du även spara många arbetstimmar då du på ett enkelt sätt hantera faktiska instämplade timmar och frånvaro.
TimeGrip gör det möjligt att få en fullständig överblick över resurser och arbetsflöden. Genom att integrera sig med andra verktyg och system som löneprogram och bokföring, gör Timegrip det enklare än någonsin att hålla koll på tid och resurser, så att dina anställda kan fokusera på det som verkligen betyder något.

OSS har ingått ett avtal med Timegrip som ger dig som medlem rabatterade priser på Timegrip och du kommer snabbt igång.