Genom OSS avtal med Timegrip får du som medlem tillgång till ett kraftfullt och användarvänligt system för schemaläggning och tidshantering – till ett mycket förmånligt pris.
Timegrip är den innovativa plattformen som gör schemaläggning och tidsstyrning enklare och mer effektivt för ditt företag. Med Timegrip kan du enkelt skapa, hantera och optimera scheman, vilket sparar tid och säkerställer att du har rätt personal på rätt plats i rätt tid. Timegrip erbjuder en drag-and-drop-funktion för enkel schemaläggning, och med realtidsuppdateringar får alla i avdelningen automatisk information om förändringar. Förutom schemaläggning kan du även spara många arbetstimmar då du på ett enkelt sätt hantera faktiska instämplade timmar och frånvaro. Timegrip gör det möjligt att få en fullständig överblick över resurser och arbetsflöden. Genom att integrera sig med andra verktyg och system som löneprogram och bokföring, gör Timegrip det enklare än någonsin att hålla koll på tid och resurser, så att dina anställda kan fokusera på det som verkligen betyder något.
Kontakta våra representanter
Som medlem i OSS får du 20 % rabatt på gällande listpris samt ett fast uppstartspris på 2 500 SEK. Det gör det enkelt att komma igång – oavsett storlek på verksamheten.
Timegrip används redan av många företag inom detaljhandel, restaurang, vård och service – branscher där flexibilitet och tydlig bemanningsstruktur är avgörande. Plattformen är skalbar, mobilanpassad och kräver ingen installation.
För att teckna, ändra eller avsluta avtal för ägare eller anställda i medlemsföretag – kontakta Anne Merethe Lien via telefonnummer eller e-postadress:
Telefon växel: +47 95 12 33 87
E-post: anne@timegrip.no